Druskininkų savivaldybės Viečiūnų progimnazija

Lietuvos valstybės atkūrimo dienos renginys „Švęskime laisvę kartu!”

• Paskelbė : Romualda Fedorenkienė
  • Paskelbta: 2020-02-17
  • Kategorija: Renginiai

Vasario 14 d. progimnazija organizavo žygį, skirtą Lietuvos valstybės atkūrimo dienai paminėti.

Visus susirinkusius Viečiūnų progimnazijos bendruomenės narius pasveikino progimnazijos direktorė Žaneta Krivonienė ir Viečiūnų seniūnijos seniūnas Alvydas Varanis. Sugiedoję Lietuvos valstybės himną, atlikę mankštą, su linksma skanduote leidomės į žygį.

Žygio metu sutikome pasieniečius kinologus, kurie papasakojo apie kinologo profesiją bei tarnybinio šuns dresiravimą. Pademonstravo, kaip šuo klauso įvairių komandų, sulaiko bėglį, ieško daiktų. Sekančiame žygio etape mūsų jau laukė 109 kuopos kariai savanoriai, kurie, paskirstę žygeivius į būrius, pademonstravo, kaip įkuriamas laužas, kaip iš palapinsiaustės pastatoma pastogė, paaiškino ir parodė kaip filtruojamas vanduo. Vyresnieji žygio dalyviai turėjo galimybę pasitreniruoti šaudyme su airsofto ginklais. Tęsdami žygį toliau, priėjome senąją Viečiūnų mokyklą. Išgirdome mokytojos Julės Bliūdžiuvienės prisiminimus apie šią mokyklą, kurioje ir pati mokėsi. Aplankėme senąsias Viečiūnų kapinaites, kuriose pagerbėme žuvusių partizanų atminimą, uždegėme žvakutes, klausėmės mokytojos J. Blūdžiuvienės pasakojimo apie šiose kapinaitėse palaidotus žuvusius partizanus, sudainavome K. Vasiliausko dainą „Brangiausios spalvos“. Na, o netoliese esančioje aikštelėje laukė mūsų progimnazijos virėjų išvirta skani ir karšta kareiviška košė bei šilta arbata. Sugrįžome nuvargę, bet su šypsena, įraudusiais žandais, pilni gerų įspūdžių ir emocijų, kurių užteks ir visų atostogų metu.

Nuoširdžiai dėkojame už pagalbą organizuojant renginį: Druskininkų pasienio užkardos vadui Ričardui Birvinskui bei pasieniečiams kinologams; KASP Dainavos apygardos 1-osios rinktinės 109 kuopos vadui Kęstučiui Valentai bei 109 kuopos kariams savanoriams, kurie visada sudomina vaikus; mūsų brangiajai lietuvių kalbos mokytojai Julei Bliūdžiuvienei už įdomius pasakojimus ir išmintį, kuria visada noriai dalijasi; Donatui Dailydei už rūpestį ir galimybę pasinaudoti aikštele, kurioje pietavome. Sakome ačiū visiems žygeiviams nepabūgusiems šaltuko.